شهید مهدی زین الدین :: فداییان رهبر

فداییان رهبر

مکانی برای دوستان ودوست داران انقلاب اسلامی

فداییان رهبر

مکانی برای دوستان ودوست داران انقلاب اسلامی

فداییان رهبر

من افتخار میکنم اری خدا کند

جانم فدای حضرت سید علی شود

  • ۰
  • ۰

شهید مهدی زین الدین

افسران - شهید زین الدین

موقع انتخابات، مسئول صندوق بودم. دست که بلند کرد،


آقا مهدی را توی صف دیدم تازه فرمانده لشکرشده بود.


به احترامش بلند شدم. گفتم بیاید جلوی صف. نیامد.


ایستاد تا نوبتش شد. موقع رفتن، تا دمِ در دنبالش رفتم پرسیدم :


« وسیله دارین ؟ » گفت: « آره ». هرچه نگاه کردم،


 ماشینی آن دور و بر ندیدم


رفت طرف یک موتور گازی.


موقع سوار شدن با لبخند گفت:


« مال خودم نیست. از برادرم قرض گرفتم.»

  • ۹۳/۰۲/۱۵
  • سجاد خلیل زاده

شهید مهدی زین الدین

نظرات (۲)

  • سید علی غضنفری
  • سلام
    وبلاگ بسیار خوبی داری به من هم سر بزن
  • مقدم شلمچه چهاربرج
  • هشدارهای امام علی ( ع ) برای دوست یابی
    1 - از دوستی با احمق بپرهیز ..... چرا که می خواهد به تو نفعی برساند اما دچار زیانت می کند
    2 - از دوستی با بخیل بپرهیز ...... زیرا آنچه را که سخت به آن نیاز داری از تو دریغ می کند
    3 - از دوستی با بدکار بپرهیز ....... که با اندک بهایی تو را می فروشد
    4 - از دوستی با دروغگو بپرهیز ..... که او سراب ماند دور را به تو نزدیک و نزدیک را دور نمایاند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی