قابل توجه( این پست ثابت است) :: فداییان رهبر

فداییان رهبر

مکانی برای دوستان ودوست داران انقلاب اسلامی

فداییان رهبر

مکانی برای دوستان ودوست داران انقلاب اسلامی

فداییان رهبر

من افتخار میکنم اری خدا کند

جانم فدای حضرت سید علی شود

  • ۲
  • ۰

سلام به همه


این وب لاگ


به ادرس زیر منتقل شد 


http://fadarahbar110.blogfa.com/

نظرات (۲۲)

  • سجاد مؤذنی
  • دکتر عبدالرضا داوری ، مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی ، پس از توقیف هفته نامه ۹ دی ، نامه سرگشاده ای را خطاب به حجت الاسلام حمید رسایی منتشر کرد. متن کامل این نامه به این شرح است:
    بسمه تعالی
    برادر گرامی جناب حجت الاسلام حمید رسایی
    نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول نشریه توقیف شده ۹ دی

    با سلام و تحیات
    ابتدا لازم می دانم به عنوان عضوی از جامعه مطبوعات ایران ، مراتب تاسف خود را در قبال اقدام هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل توقیف هفته نامه ۹ دی اعلام نمایم ، چرا که مهم ترین کارکرد اقدامات سلبی در ممانعت از انتشار مطبوعات و توقیف رسانه ها را باید در خاموش شدن صدای بخش های مختلف جامعه و هژمونی طلبی ارباب قدرت و ثروت برای برقرای نظم و آرامش قبرستانی در محیط سیاسی کشور جست و جو کرد.
    اما از این تعارفات معمول که عبور کنیم، بنا دارم نکته ای را به عرض جنابعالی برسانم. از چند روز قبل که شایعه توقیف هفته نامه ۹ دی به گوش می رسید ، به تعدادی از دوستان عرض کردم که فعالین سیاسی-رسانه ای جریان اصولگرا طی سال های ۹۰ تا ۹۲ یعنی در دوسال پایانی دولت دهم ، به دلیل صبر و تحمل نادر و بی مانند دکتر محمود احمدی نژاد در قبال هجمه ها ، هتاکی ها ، فحاشی ها و اتهام زنی های بی اساس ، بدعادت شدند و فکر کردند که این رویه را پس از دولت دهم نیز می توانند در قبال هر دولتمرد و رییس دولتی نیز به کار بندند اما غافل از آنکه «آن مرد که شهید تهمت بود و به توهین ها و تهمت ها تنها لبخند می زد ، رفته است» و اصحاب دولت یازدهم - که سعی وافری در نمایش جدایی راه خود از منش دکتر احمدی نژاد دارند - نه تنها بنای تحمل تهمت و توهین را ندارند -البته در این مدت با تهمت و توهین نیز مواجه نبوده اند- بلکه حتی کمترین رواداری را در برابر اظهارات منتقدان خود بروز نمی دهند.
    امروز که نامه هیئت نظارت بر مطبوعات خطاب به دادگاه ویژه روحانیت منتشر شد و دلایل توقیف نشریه ۹ دی را استفاده از عناوینی چون «اخراج دانشمندان هسته ای»، «تغییر سه هزار مدیر دولتی فقط در 6 ماه»، «دولت امنیتی ها و بی تدبیری های امنیتی»، «زاویه نگاه مسئولین سیاست خارجی تفاوت محسوسی با رهبر انقلاب دارد» عنوان کرده بود به یاد یادداشت مورخ دوم خرداد ۱۳۹۰ جنابعالی در هفته نامه ۹ دی افتادم که درآن مهندس مشایی ، رییس دفتر رییس جمهور وقت را با کودتاچیان نوژه و عوامل مسعود رجوی همسان دانستید و ایشان را به اقدام برای کودتا و ترور علیه رییس جمهور وقت متهم نمودید و حکم به دستگیری مهندس مشایی دادید. در آن یادداشت نوشتید: «من تردید ندارم که مشایی در طول این چند سال با اعتماد سازی اعتقادی در احمدی نژاد، قدم قدم پروژه کودتای خود علیه احمدی نژاد را که از سالها قبل کلید زده بود، پیش برد.به مانند کودتای نوژه که بدون برنامه ریزی نهادهای امنیتی، یکی از کودتاهای بزرگ دشمن لو رفت، در دستگیریهای برخی از متهمان شیطانی نیز چند عنصر حلقه شیطانی نیز به دام افتادند. عناصری که دستگیری آنها خواب خوش را برای برخی آشفته کرده. اکنون فرقه انحرافی در اضطرابی سخت بسر می برد و دریافته که پس از دستگیرهای اخیر و بویژه دستگیری عباس غفاری و متهم دیگر که سرکرده فرقه انحرافی، آخرین بار چندین ساعت با او جلسه خصوصی داشته، بسیاری از ترفندها و مقاصد شیطانی اش برملا خواهد شد.بنابراین دور از انتظار نیست که سرکرده این باند با فراهم کردن مقدمات خروج خود از کشور، اکنون که زمینه های ترور شخصیت احمدی نژاد را فراهم آورده حتی نسبت به ترور فیزیکی رییس جمهور هم اقدام کند، کاری که سی سال قبل مسعود کشمیری انجام داد.در این بین اساسا نباید نسبت به حمایتهای احمدی نژاد از این عنصر مشکوک توجه کرد چرا که ما یکبار این از نقطه گزیده شده ایم و هزینه آن را در سال 60 پرداخته ایم. مسعود کشمیری همان منافقی بود که شهید رجایی مکتبی، زیرک و باهوش با تمام وجود به وی اعتماد کرد! این اعتماد به حدی رسید که تبدیل به اعتقاد شد و کشمیری را در حالی که اساسا با روحانیت نسبتی نداشت به امام جماعت رجایی مبدل کرد. کشمیری آنقدر اعتماد رجایی را جلب کرد که دیگر کسی برای ورود و خروج او به ریاست جمهوری مورد بازرسی اش قرار نمی داد. حتی یکبار وقتی کشمیری قصد داشت با کیف دربسته اش در جلسه‌ای بهمراه شهید رجایی نزد امام شرکت کند، وقتی با درخواست محافظان بیت امام برای بررسی کیفش مواجه شد از این کار استنکاف کرد تا جایی که شهید رجایی در اعتراض به رفتار تیم حفاظت بیت امام به امام گلایه نمود. کشمیری فردی بود با ظاهر انقلابی، اهل ذکر و دعا و البته با پرونده مبهم و خانواده ای بی بند و بار . برادر همسرش از اعضای سازمان منافقین بود ... کشمیری همچنان زنده است ... کشمیری را دستگیر کنید قبل از آن که دیر شود حتی اگر رجایی اعتراض کند ...»
    این یادداشت در هفته نامه ۹ دی زمانی درج شد که دو روز قبلش در مصاحبه با خبرگزاری فارس ، مهندس مشایی را «شیطان» و «مفسد اقتصادی» خواندید که مامور محدود کردن ولی فقیه و منحرف کردن نظام اسلامی است و در این مسیر نیز رییس جمهور وقت را تحت سیطره خود دارد!
    این البته همه ماجرا نبود. استاد جنابعالی که هفته نامه ۹ دی یکی از مهمترین تریبون های سیاسی شان بود، دکتر احمدی نژاد و اطرافیانشان را شدیدترین خطر از صدر اسلام و وابسته به فراماسونری و بهاییت نامیدند و نشریه شما نیز در بازتاب نظرات ایشان و شاگردانشان در توهین و اتهام زنی علیه رییس جمهور سابق و همکارانشان هرگز با تضییع و تضییق مواجه نشد.
    همه این اقدامات -که گوشه ای از امپراطوری عظیم تهمت زنی علیه دکتر احمدی نژاد و یارانش بود - و همواره در حاشیه امنیت دنبال می شد ، کار را به جایی رساند که برای اولین بار در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری ، هواداران دولت مستقر از صحنه رقابت حذف شدند و کاندیدای شان به اتهام انحراف ، مجوز کاندیداتوری را دریافت نکرد تا مدعیان تدبیر و امید سکان دولت را به دست بگیرند.
    امروز اما نشریاتی که در گذشته مقامات عالی رتبه دولت قبل را به «شیطان» و «مفسد اقتصادی» متصف می نمودند و آنها را کودتاچی و تالی تلو مسعود کشمیری و فراماسونر و بهایی و شدیدترین خطر از صدر اسلام می نامیدند و خواستار دستگیری شان بودند ، برای انتقاد از اخراج چند کارشناس در صنعت هسته ای کشورمان نیز میدان ندارند و با کارت قرمز از زمین رسانه اخراج می شوند.
    تردید نکنید که این آخرین کارت قرمز برای اردوگاه جنابعالی و هم فکرانتان نیست. دیری نخواهد پایید که جریان حاکم فعلی پس از مهندسی افکارعمومی کشور، کرسی های پارلمان را از زیر پای منتقدان خواهد کشید تا صندلی های سبز را نصیب حامیان بنفش خود کند.
    گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
    هزار باده ناخورده در رگ تاک است
    این دوران فراغت از فعالیت های مطبوعاتی و سپس پارلمانی ، دوران خوبی خواهد بود که گذشته را مرور کنید و از آن چراغ راهی برای آینده بسازید. اکنون زمان آسیب شناسی فرایند ترجیح «فروع» بر «اصول» و «گناه کبیره» خواندن «ترک اولی» های احتمالی است تا با دقت بیشتر معنای این اصل جاری در حیات اجتماعی انسان ها را دریابیم که:
    هرکه گریزد ز خراجات شاه
    خارکش غول بیابان شود
    و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
    عبدالرضا داوری
    مدیرمسئول نشریه بررسی های اقتصادی
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
    پاسخ:
    چه نا مه مزخزفی داده من که کلی خندیدم
  • سجاد مؤذنی
  • منم در سفره دارم هفت سین را ، ولی تواَم شده با داغ زهرا
    بود سین نخستین سیلی کین ، به روی مادرم با دست سنگی
    ببین بر سفره سین دومم را ، که سویی نیست در چشمان زهرا
    بگویم سین سوم تا بسوزی ، که مادر سوخت بین کینه توزی
    ازین ماتم دل حیدر غمین است ، که سین چارمم سقط جنین است
    به روی سفره سین پنجم این است ، سر سجاده اش زینب حزین است
    شده سفره پر از اشک شبانه ، ششم سین،مانده سوت و کور خانه
    چه گویم ای عزییز ازسین آخر ، بود آن، سینه ی مجروح مادر
  • شلمچه چهاربرج
  • داداش سجاد سلام
    از اینکه بدون اجازه از مطالب شما کپی می کنم شرمنده
    امیدوارم ناراحت نشده باشی
    پاسخ:
    نه اشکال نداره
  • شلمچه چهاربرج
  • سلام رفیق خوب من...
    داداش در چه حالی هستی ؟؟؟
    خبری ازت نیس؟؟؟
    در این ایام شما هر شب تو هیئت مراسم دارید؟؟؟
    خوش به حالتان داداش گل.........................
    پاسخ:
    سلام ممنون بازم سر بزنید
  • شلمچه چهاربرج
  • فقط یک مورد هست که به ارسال نظرات شمامربوط میشه که نمیشه مطلب را با کپی بیای بزاری اینجا.
    باید تمام مطالب خوب و بزرگ را نوشت اگه ممکنه اونو درست کن تا مطالب بهتری بتونیم در نظرات شما بزاریم.
    ممنون و متشکرم داداش سجاد گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    پاسخ:
    شرمنده

    این جا فقط میشه نوشت

    نمیشه کپی کرد ممنون

    سلام



    بسیار جالب  بود چندین  مرتبه آمدم   فقط نظر ندادم نظری نداشتم.


    خسته نباشی زحمت کشیدی

  • یک قدم تا ظهور نور
  •  به هوش باش حزب الهی
    خطری در کمین است
    هاشمی رفسنجانی : رهبری اگر خلاف کند، خود به خود عزل است .قانون برای عزل رهبری هم ساختار درستی در نظر گرفته است!!!!
    ======================
    پایداریون احمق هنوزم برن دنبال انحراف بگردن!!!
    ************
    شعر هاشمی در پیام نوروزی
    بر سر آنم که گر زدست برآید، دست به کاری زنم که غصه سرآید
    این پیام کاملاتهدیدآمیزه
    این ازیه طرف ازیه طرف دیگه هم قارقارکلاغهادره نگام صحبتهای روحانی باتوجه به اینکه کلاغ نمادبدخبری است
    **********
    آنجا که خامنه ای یاور میخواهد اگر عمار نباشی
    هر کجا می خواهی باش ،چه ایستاده به نماز چه نشسته به شراب ...
    لطفا انتشار کنید
    پاسخ:
    غلط کرده تا ما هستیم
                                سید علی تنها نخواهد ماند
  • یک قدم تا ظهور نور
  • امام امیرالمومنین علی (علیه السلام) :
    هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد با لگد مال دشمن بیدار میشود
    بخدا نگرانیم
    گروه سیاسی مشرق -"هیچ کس پشت آدم نیست! من به عشق لبخند حضرت آقا رفتم و این کار را کردم." این را جوانی 21 ساله، با دردی سرشار از بی مهری برخی مسئولین و جامعه از عمق قلبش میگفت. جوانی که طعم گس آهن آب دیده قمه را تا شاهرگ گردن و تارهای صوتی اش احساس کرده بود. همان جوانی که می‌گفت من اسم این کارم را دفاع از ناموس میگذارم!
    شرمنده می خواستم امتحان کنم ببینم واقعا نمیشه ایجا کپی کرد!؟!؟!؟!
  • معبر سایبری فکه
  • سلام . در صورت تمایل به نویسنده شدن از صفحه ی زیر دیدن فرمایید و
    نام و نام خانوادگی شما،نام کاربری،رمز عبور تان را در اختیار ما قرار دهید تا به نیسندگی پایگاه ما درآیید
    http://sayberi-313.mihanblog.com/extrapage/author
  • معبر سایبری فکه
  • سلام کاراکتر نام کاربری شما مجاز نیست لطفا نا کاربری دیگر بدون خط تیره و نقطه و ... بدهید
  • معبر سایبری فکه
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نام کاربری شما:khamenei20
    نام : سجاد خلیل زاده
    رمز:******
    سلام شما هم میتوانی در وبسایت گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت مطلب بذاری اگر دوست داشتی یه ایمیل بزن تا نام کاربری برات بفرستم
    فقط شریطی که داره
    1 - مطالبی را که ارسال میکنی باید به موضوعات وبسایت ما بخوره
    2 - هر مطلبی که میذاری نباید به کسی توهین آمیز باشه
    ***********************************************
     باتوجه به مطالب وبلاگ شما که دیدم شما میتوانی فعالیت کنی
    فقط مشخصات خوت رو برام بفرست
  • معبر سایبری فکه
  • سلام آقا سجاد
    مدیرمعبر سایبری فکه هستم
    چند نکته در مورد مطالبتان میخواستم بگویم اول اینکه مطالبتان عالیست و دوم اینکه شما سعی کنید عکس هایتان را لینک دار کنید
    سوم اینکه از برچسب نیز استفاده کنید
    درضمن اگر یاهو مسنجر دارید با هم چت کنیم
    آدرس یا هو ما:sayberi313@yahoo.com
    باز هم از شما تشکر میکنم برای مطالب خوبتان
    درضمن اگر مایل به تبادل لینک نیز بودید به ما اطلاع دهید
    یا علی
    سلام دوست خوبم دست نیاز ما برای کمک خصوصا امسال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرهنگی نمگذاری شده ، پیش همه دوستان ولایتمدار دراز می کنیم . و خیلی خوشحال خواهیم شد که شما به عنوان یکی از نویسندگان فتح المبین باشید
  • مقدم شلمچه چهاربرج
  • داداش خیلی ارادت داریم
    به ما هم سر بزن
  • مقدم شلمچه چهاربرج
  • داداش سجادسلام
    اگه وقت کردی بعداز مدتی به ماهم سربزن
    سلام آقای خلیل زاده رفیعی ام
    با افتخار لینک شدی
    اگه مایل بودی مارو لینک کن
    یا مهدی
  • مهدویت دوازده
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    ایّام میلاد امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر مبارک
    با پستی ویژه درباره ی معجزه ی فوق العاده عجیب حضرت ابوالفضل (ع) در خدمت شما هستیم!
    حتما سر بزنید
    نظر یادتون نره ها!
    یا حق
  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام دوست عزیز
    با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
    یا حق
  • مقدم شلمچه چهاربرج
  • نه چشمانـم را میبندم و نه گوش هایـم را میگیـرم...
    میخواهم و ببینـم و بشنـوم تمام لحظـه های نبودنـت را،تمام امید آمدنت را...
    آری،من اینجا،چشمانـم را به راه آمدنـت دوختـه ام
    و در تلاطم لحظـه ها گوش میسپارم به آهنـگ قدم هایـت،
    همان هایی که برای به هم رسیـدن برمیداری...
    امید آمدنـت تمام لحظه هایـم را پر میکند،
    عطر نفس هایت در ذهنم میپیچد و من اما،
    آنقدر نزدیک می بینمت که گرمی آغوشت،هرم نفس هایت،لذت بوسه هایت
    و حتی نوازش هایت را حس میکنم...
    دوری و دیر میشود که بیایی میدانم
    اما آنقدر نزدیک می دانمت که گویی هرلحظه با منی،
    اینجا کنار من،
    در واج واج کلماتم حتی...
    می آیی،میدانم...
    آنقدر منتظر میمانم تا چشم هایم نوید آمدنت را به قلبـم بدهند،
    چشمان منتظـرم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی